1. خانه
  2. مستندات
  3. Black Mirror
  4. فصل چهارم : استون رینگ

فصل چهارم : استون رینگ

جسد کودک

بعد از بازگشت از ولز بیتس دو خبر بد را به شما می دهد. رابرت ناپدید شده و در جنگل جسد پسر بچه ای پیدا شده است. به کافه ویلو کریک بروید. با گورکن درباره ویک صحبت کنید. او به شما می گوید که جسد او در Stone ring پیدا شده است. (موقعیت جدیدی بر روی نقشه مشخص می شود) به طرف Stone ring حرکت کنید. در آنجا با کارآگاه کولیر صحبت کنید. سنگ خونین را بررسی کنید. و سپس به علامت توجه کنید. علامت را در دفتر خاطرات ویلیام ثبت کنید(با اعمال دفترچه خاطرات روی آن). از کلیک راست برای بررسی گیاه سمت چپ صفحه استفاده کنید. در زیر آن تکه پارچه ای پیدا می کنید. اما نمی توانید در برابر کارآگاه آنرا بردارید. برای پرت کردن حواس کارآگاه از شیشه مقداری خون روی سنگهای مسطح پشت سرکارآگاه بریزید. سپس آن را به کارآگاه نشان بدهید. وقتیکه او به آن سمت متمایل می شود، تکه پارچه را بردارید. این مکان را ترک کرده و به دیدن دکتر هرمن بروید. در اتاق تشریح، از او درباره تمام مقتولین سوالاتی بپرسید. به قلعه بازگردید. در کنار دروازه ورودی، صندوق پست را بررسی کنید. نامه ای از جیمز پیدا می کنید. در داخل ساختمان، با ویکتوریا درباره جیمز و رابرت صحبت کنید. او آسایشگاهی به نام اش بری به شما معرفی می کند. (موقعیتی جدید بر روی نقشه)

در ضمن متوجه می شوید تصویر عکس پاره شده در واقع به جیمز تعلق دارد و او نیز پسر ویلیام می باشد!

اش بری – چگونگی ورود به موتورخانه

درکنار در ورودی زنگی قرار دارد. آن را بفشارید. بعد از چند لحظه پرستاری به شما اجازه ورود
می دهد. وارد شده و با او درباره جیمز صحبت کنید. متوجه می شوید که او از سلولش فرار کرده است. از آنجا خارج شوید و در اطراف ساختمان گشتی بزنید. در مقابل محل استقرار دیگ بخار، جعبه نوشیدنی را بررسی کنید. در موتورخانه را بزنید و با مسئول آن صحبت کنید. به آسایشگاه بازگشته و درباره تلفن با پرستار صحبت کنید. به محض دورشدن او به طرف دریچه پیشخوان رفته و گلدان کوچک را از قفسه بردارید. کیف پولتان را انتخاب و با کلیک راست، یک سکه از داخل آن بردارید، گلدان را با کلیک راست بررسی کنید. سکه را داخل گلدان قرار بدهید و کلید قفسه را بدست بیاورید. با استفاده از آن قفسه سفید را باز کنید و از داخل آن مسکن را بردارید. در کنار موتورخانه ظرف زباله را دوبار بررسی کنید. در داخل آن سرنگی پیدا می کنید. مقداری از مسکن را وارد سرنگ کنید. این ماده را به نوشیدنی های مقابل اتاق تزریق کنید. در سالن اصلی آسایشگاه دستمالی که با خود دارید را با آب مرطوب کنید. چکشی را که در بالای سطل زباله حاوی سرنگ قرار دارد را بردارید. پنجره کوچک سمت چپ در موتورخانه را بررسی کنید. سعی کنید تا میله میانی را شل کنید. اما این اهرم کار نمی کند. با استفاده از چکش آجر زیرمیله را بشکنید. چند بار به آن ضربه بزنید. اما هر بار در زمان مناسب (درست در زمانیکه مسئول دیگ در حال پرکردن اجاق گاز است تا صدا به گوش بقیه نرسد). به محض شکستن آجر، اهرم را آزاد کنید. از دستمال مرطوب برای ترموستات استفاده کنید. با این کار آن را خنک می کنید و در نتیجه مسئول این قسمت را مجبور به استفاده از نوشیدنی می کنید. مدتی صبر
کنید. می توانید به سالن اصلی آسایشگاه رفته و سپس برگردید.

 به داخل موتورخانه و بخش انتهای آن رفته و تابلوی اعلانات را بررسی کنید. کلید کوچک روی لبه پائینی را بردارید. صفحه کنار در را بررسی کنید. کلید را در شکاف قرار داده و کد ۱۹۱۸ را وارد کنید. در باز می شود. از در عبور کنید و به راهرویی که سلولهایی در آن قرار دارد بروید. با دکتر کشیک روبرو می شوید. به سالن اصلی آسایشگاه بازگردید و از پرستار درباره برنامه کشیکها بپرسید. در انتهای موتورخانه با استفاده از برنامه کشیک و بلندگو (بر روی دیوار کنار تابلوی اعلانات ) دکتر را از محل کشیک دور کنید.

 

نحوه ورود به سلول جیمز

 

از در عبور کرده و خود را به راهروی سلولها برسانید. راهرو را ادامه داده تا یکی از دیوانه ها به نام رالف شما را صدا بزند. او از شما می خواهد تا عروسکش، بابی را بیابید. به سطل زباله سمت راست راهرو نگاهی بیاندازید، (با کلیک راست) سر عروسک را در آن پیدا می کنید. به موتورخانه برگردید و به میان زغالها نگاهی بیاندازید. (کلیک راست) بدن عروسک پیدا می شود. باید سر و بدن عروسک را بهم متصل کنید. به آنها نگاه کنید (کلیک راست ) بر روی آن نخی می بینید. تابلوی اعلانات را بررسی و از روی آن سوزنی بردارید. سوزن و نخ را با هم ترکیب کنید و به وسیله آنها سر و تنه عروسک را بهم بچسبانید. (بدوزید). عروسک را به رالف  بدهید. او به شما می گوید که دکتر کشیک کلید سلول جیمز را دارد. باید دکتر را غافلگیر کنید. با استفاده از کلید سمت راست راهرو چراغها را خاموش کنید. سپس سیمی را که از کلید به لامپ متصل می شود را قطع کنید. آن را از روی زمین برداشته و به صفحه محافظ روی پنجره متصل کنید. بااستفاده از جعبه موسیقی روی پنجرۀ متصل به سیم، نظر دکتر را جلب کنید. او صفحه را لمس کرده و از هوش می رود.

 

با استفاده از کلیک راست ماوس بدن دکتر را بررسی کنید و کلید سلولها را بردارید. سپس وارد سلول جیمز در کنار سلول رالف شوید.

 

داخل سلول جیمز

 

با استفاده از کلیک راست حفره (شکاف) موجود در تشک حصیری را بررسی کنید. دست نوشته هایی از جیمز پیدا می کنید. تصویر چشم را با کلیک راست از دیوار جدا کنید. در زیر آن سوراخی را می بینید که به سلول رالف راه دارد. از آن با رالف صحبت کنید و اطلاعاتی درباره جیمز و دکتر بدست بیاورید. نقاشی روی بوم را نیز بردارید. دراین زمان، دکتر که بهوش آمده شما را در سلول زندانی می کند. با رالف درباره فرار صحبت کنید. او
می گوید جیمز توانسته سوراخی زیر تختش کنده و از طریق سیستم فاضلاب فرار کند.  پس به زیر تخت رفته و از آنجا از سلول خارج شوید و آسایشگاه را ترک کرده و به قلعه برگردید.

 

ملاقات با جیمز در نزدیکی فانوس دریایی قدیمی

 

در آشپزخانه با بیتس درباره فانوس دریایی صحبت کنید. او آدرس آن را به شما می دهد. با استفاده از نقشه خود را به آنجا برسانید. بازی را ذخیره کنید چون خطر نزدیک است! ورودی فانوس دریایی را بررسی کنید. سپس به قسمت پشتی فانوس دریایی بروید. ناگهان جیمز به شما حمله ور می شود. وقتی به خود می آئید که او در حال کندن قبر برای شماست. باید به سرعت عمل کنید. اول از چاقو برای بریدن طنابهایی که دست و پای شما با آنها بسته شده استفاده کنید. سپس از جعبه موسیقی برای جیمز استفاده کنید. در حین صحبت با او، درباره کلید سوالاتی بپرسید. او می گوید که کلید او در فاضلاب زیر عمارت پنهان شده است.

 

فاضلاب زیر عمارت بلک میرور

 

در آشپزخانه، کلید زیر زمین را از روی دیوار بردارید و در زیر زمین را باز کنید. در آنجا باید کانالی که به فاضلاب زیر زمینی منتهی می شود را پیدا کنید.

 

این کار را با پرتاب کردن سکه در هر کدام از کانالها انجام می شود. به محض پیدا کردن کانال مورد نظر (کانال کنار چاقو تیز کن) به داخل آن بروید. در طرف راست  فاضلاب مکانیزمی طراحی شده و دو چرخ دنده آن در جای خود نیستند. اولین چرخ دنده بر روی زمین در نزدیکی مخزن آب قرار دارد. آن را بردارید. در داخل فاضلاب پیشروی کنید و تا نیمه راه دالان نیمه غرق شده پیش بروید. دیرک شکسته را از طرف چپتان بردارید (طرف چپ اتاق ) و سعی کنید تا آن را در داخل شکاف ستون قرار بدهید. فایده ای ندارد. دیرک ضخیم است. از پله ها بالا بروید و خود را به زیر زمین برسانید و از چاقو تیزکن برای نازک کردن آن استفاده کنید.به این ترتیب از ضخامت آن کاسته میشود.

 

به فاضلاب برگردید. آنرا در شکاف قرار بدهید این بار موفق می شوید. با استفاده از آن می توانید ورودی آب را باز کنید. در همین محل چرخی بر روی دیوار قرار دارد که قفلی به آن بسته شده است. با استفاده از اسید (برای از بین بردن قفل) می توانید چرخ را حرکت بدهید. میزان آب افزایش پیدا کرده و بالا میرود. بالای پله ها در زیر زمین، طناب را از چاه بیرون بیاورید. قلاب، میله و طناب رابهم وصل کنید و یک قلاب ماهیگیری درست کنید. با استفاده از این قلاب به دنبال چرخ دنده باشید که برروی آب شناور است. بعد هر دو چرخ دنده را در جایشان قرار داده و چرخ قرمز را بچرخانید و فضای پر از آب را خالی کنید. به آنجا رفته و از پله ها پایین بروید. بر روی زمین در نزدیکی پله ها جعبه جیمز قرار دارد. آن را بردارید و بررسی کنید در آن سومین کلید مقدس را پیدا می کنید. ساموئل از بوی کانالها احساس بدی پیدا می کند و برای استراحت به اتاقش می رود….