1. خانه
  2. مستندات
  3. Black Mirror
  4. فصل ششم : دیدن از میان آیینه

فصل ششم : دیدن از میان آیینه

گشودن ورودی منتهی به دخمه

به جائیکه جعبه جیمز را در آن پیدا کردید بروید. تصویری بر روی دیوار حکاکی شده است. بر روی آن کلیک کرده و از حلقه بر روی پنج ضلعی استفاده کنید. با کلیک کردن ۸ نشانه را رؤیت می کنید.پنج علامت را (با کلیک بر دکمه های قرمز) انتخاب کنید. اگر ترتیب آنها را بخاطر ندارید به دفترچه خاطرات نگاه کنید. راهی گشوده میشود.

دخمه ها

به طرف راست رفته و سپس مسیر را به طرف جلو ادامه دهید. شمشیر طرف چپ  را بردارید. به طرف جلو رفته و شمع را روشن کنید. دوبار به طرف چپ رفته و یکبار به طرف عقب بازگردید. کلاه را از روی زمین و طرف راست  بردارید. به طرف چپ رفته و گودالی را ملاحظه کنید. کلاه و شمشیر را به داخل آن پرتاب کنید. به طرف راست رفته و آجر روی دیوار سمت چپی  را فشار بدهید. به طرف جلو حرکت کنید تا دری که شکافی بر روی آن قرار دارد را ببینید. از در به طرف چپ حرکت کنید (تا حد ممکن) و سپس تا حد ممکن به عقب برگردید، شکاف را امتحان کنید و طلسمی بدست بیاورید. به طرف در رفته و آن را در شکاف قرار بدهید. در اینجا یک پایه قرار دارد. گوی سیاه را در آن قرار بدهید تا در پشت سر  دکمه ای را برروی دیوار مشاهده کنید که روشن می شود.به شکاف سمت چپ نگاه کنید و با دقت به فرورفتگی متوجه نقشه ای می شوید. با کلیک راست نگاهی به آن بیاندازید. به کنار شمعدان برگردید و نقشه را روی آن اعمال کنید. بعضی از نقاط روشن و مشخص می شوند. شما باید این دکمه ها را بفشارید. از اینجا یکبار به طرف چپ رفته و هر دو دکمه را فشار بدهید. دوباره به طرف عقب برگشته و دکمه سمت راستتان را بفشارید. یکبار به طرف چپ رفته و یکبار به جلو بروید و دکمه را بفشارید. به جائیکه سر هیولا در آن بود رفته و وارد شوید. در مکان ناشناخته ای به هوش
می آیید. با کلیک بر ستون سنگی خنجر مقدس را بردارید. خنجر را بالای سرساموئل نگه دارید. حالا ۵ کلید مقدس را در مکانهایشان جاسازی کنید. بر روی کتاب کلیک و آنها را بخوانید.

و این پایان بر ماجراست. طلسمی که سالهاست خانوادۀ گوردن را دربرگرفته و در مخفی ترین زوایای ساموئل قرار دارد، در واقع نمادی است از روحی شیطانی. و هم او بوده است عامل تمام جنایات وحشیانه.

شیطانی که ناخودآگاه ساموئل را به آیینه ای سیاه مبدل کرده و چنان با ضمیر او در هم تنیده گشته که تنها با مرگ میزبان است که نابود می شود.