1. خانه
  2. مستندات
  3. Men of War, Assault Squad
  4. استفاده از امکانات

استفاده از امکانات

بشکه سوخت/ گالن سوخت

 

این مخازن را می توان از سوخت پر کرد. یک مخزن سوخت را برداشته و در کنار خودرویی که در مخزنش سوخت دارد، بایستید. بر خودرو کلیک کنید. اشاره گر ماوس به فرم روبرو تغییر می کند.

 

سرباز انتخاب شده سپس ظرف را با سوخت پر کرده و بعد از آن اشاره گر ماوس به فرم قیف تغییر شکل می یابد. می توانید از ظرف برای انتقال سوخت به خودروی دیگر استفاده کنید.

مواد منفجره

برای کارگذاری مین تصویر روبرو را انتخاب کرده و نقطه ای را در امتداد مسیر احتمالی حرکت دشمن انتخاب نمایید. واحد یا جوخه موردنظرتان تمام منطقه موردنظر را مین گذاری می کند. برای جستجوی مین های دشمن از خنثی کننده مین استفاده نمایید. بر خلاف مین ها که فیوز دارند دینامیت ها در زمانی مشخص منفجر می شوند.

سنگر گرفتن و استتار نمودن
می توان از شی ای به عنوان یک سنگر استفاده کرد. برای پناه گرفتن اشاره گر ماوس را روی مانع ببرید. اشاره گر به شکل سایه تبدیل می شود. بر سنگر چپ کلیک کنید. سنگر نه تنها افرادتان را از سلاحهای کوچک در امان می دارد، بلکه اثر گلوله های شدیدتر و نارنجک ها را نیز کاهش می دهد. از حصارها، موانع و دیوارها برای حفاظت از ادوات زرهی تان استفاده نمایید. استتار باعث می شود افرادتان به سادگی شناسایی نشوند. بوته ها و علف های بلند کمک می کنند افراد تا زمانی که جنگ را شروع کنند، از چشم دشمن دور بمانند.