1. خانه
  2. مستندات
  3. The settlers : path to a kingdom
  4. نقشه ها

نقشه ها

در اینجا نقشه های مختلفی برای بخش های مختلف در نظر گرفته شده است. این تفاوت ها شامل تفاوت در تعداد بخش ها، ارتباطات میان آنها، اندازه آنها، میزان و محل قرارگیری منابع، تعداد و حمل رویدادهای مختلف و ساختمان های اقتصادی است.
در این بازی باید موقعیت منابع مهم را پیدا کرده و از این آگاهی برای رسیدن به پیروزی استفاده کنید.
وجود آهن و زغال سنگ می تواند به توسعه استراتژی نظامی کمک کند. وجود بخش تجاری و فضای باز می تواند دلیل خوبی برای استفاده از استراتژی تجاری باشد و …

انواع قسمت ها

بخش شهری: هر بازیکن در شرایطی کارش را آغاز می کند که قلعه و کافه و .. ارتقا یافته ای را در اختیار دارد.

بخش بی طرف: که در اختیار هیچ بازیکنی نیست اما تعدادی نیرو از آن دفاع می کنند. این بخش را می توان با حمله نظامی، دادن رشوه یا تبلیغات دینی به تصرف خود در آورد. با قرار دادن اشاره گر ماوس روی اردوگاه این افراد از تعداد مدافعین آن مطلع می شوید.

بخش های تحت تصرف بازیکن: که یا از ابتدای بازی در اختیار بازیکن است و یا با حمله نظامی در اختیار او قرار می گیرد.

موقعیت های تصادفی: ساختمان خاصی دارد که در آن سه درخواست موجود است. با انتخاب ساختمان این درخواست ها را ملاحظه می کنید. اجابت این درخواست ها باعث می شود به پاداش دست یابید. برای انجام درخواست ها باید مبلغان مذهبی، تاجر و سرباز تعلیم دهید. این بخش ها قابل تصرف نیستند. تنها مبلغان مذهبی اجازه عبور از آنها را دارند. مگر اینکه آنجا را تصرف کنید که در این صورت عبور از آن آزاد می شود.

بخش های تجاری: شامل یک بندر یا بازار. مواضع دفاعی ندارد. تجار و مبلغان مذهبی می توانند از آن عبور کند و امکان حمله یا تصرف آنها وجود ندارد. با انتخاب بندر یا بازار ملاحظه می کنید که چه کالاهایی در دسترس هستند. برای تجارت باید تاجر تربیت کرد.

بخش هایی با قابلیت ایجاد مواضع دفاعی: اغلب مناطق بی طرف و نه تمام آنها را می توان به مواضع دفاعی مجهز نمود. نشان استحکامات سنگی شامل برج یا دیوار روی آنها مشخص است.

استحکامات دفاعی
این بناها را می توان در اطراف یا ورودی شهر بنا کرد و این کار با ارتقا اردوگاه بخش انجام می شود و مانع از حمله دشمن شده یا از شدت آن می کاهد.
ساخت و ساز: این بناها را معماران می سازند و هزینه ساخت آن مثل سایر بناها چوب و سنگ است. بخش های کوچکتر را می توان به برج های چوبی و سپس به برج های سنگی مجهز نمود. شهر را می توان به حصار چوبی و سپس دیوارهای سنگی مجهز نمود. حفاظ های چوبی در آغاز بازی قابل دسترس هستند و مواضع سنگی به عنوان پاداش در طول بازی برایتان قابل استفاده می شوند.
تقویت بنا: توانایی و قدرت مقابله با حملات را می توان با توسعه تکنولوژیک ممکن ساخت.
تعمیر بنا: خسارت وارد شده در جنگ را یک معمار می تواند پس از پایان درگیری مرتفع نماید.