1. خانه
  2. مستندات
  3. The settlers : path to a kingdom
  4. ساختمان ها و ساخت و ساز

ساختمان ها و ساخت و ساز


زیر ساخت اقتصادی شما در قلمروتان ساختمان هایی هستند که می سازید. برخی ساختمان ها باعث افزایش جمعیت شده و مبنای اصلی ساخت کارگاه هایتان را تشکیل می دهند. ساخت هر کارگاه باعث می شود به شهروند جدیدی نیاز پیدا کنید. این شهروند از قلعه به کارگاه رفته و کار خود را آغاز می کند. انبارها و بناهای تولیدی مکان هایی هستند که برای فعال شدن شان به محل سکونت نیاز دارید.

 


مراحل ساخت

با انتخاب گزینه ساخت و ساز از روی نقشه و انتخاب بنا، آن را در منطقه مورد نظرتان بسازید. در منوی ساخت و ساز سه نوع بنا وجود دارد: نخستین گروه شامل بناهای اولیه، دومین گروه شامل ساختمان های خاص و سومین گروه ساختمان هایی هستند که باعث افزایش اعتبار شما می شوند . برای هر ساختمان اطلاعاتی نظیر کاربرد آن، هزینه ساخت و کارگاه های مرتبط با آن به دست می آورید. در منوی ساخت و ساز خانه را انتخاب کنید.

فراموش نکنید که ساختمان ها باید در مجاورت یک جاده یا خیابان قرار داشته باشد. پس از صدور فرمان ساخت، مسئول ساخت و ساز، منابع مورد نیازتان را از انبار تحویل گرفته و ساخت بنا را آغاز می کند.

 

عملیات ساخت
بعد از تکمیل ساختمان تولیدی و در صورت وجود فضای کافی و ابزار مناسب می توانید برای ساخت کارگاه ها وارد عمل شوید. سه نوع کارگاه در این بازی وجود دارد:
۱-کارگاه های در انتظار صدور فرمان کار: در اینجا کارگر بیرون از کارگاه ایستاده و منتظر فرمان شما می شود.
۲-انجام کار در صورت نیاز سایرین: کارگر تنها زمانی وارد عمل می شود که فرد یا بنای دیگری در انتظار تولیداتش باشند.

۳-فعال: تا زمانی که مواد خام موجود باشد کارگر کار خود را ادامه می دهد.

 

نوبت ساخت

ساختمان هایی که فرمان ساخت شان صادر شده اما هنوز ساخته نشده اند در صف ساخت و ساز قرار می گیرند. می توانید با باز کردن منوی لجستیک این صف را ملاحظه نمایید. ضمن اینکه می توانید در ترتیب ساختمان ها نیز مداخله کرده و ترتیب جدیدی برای آنها تعریف کنید یا حتی برخی از ساختمان ها را حذف کنید. لازم به ذکر است که بناهایی در این مقوله می گنجند که مصالح مورد نیاز برای ساخت شان موجود نباشد.