1. خانه
  2. مستندات
  3. The settlers : path to a kingdom
  4. انبارها و ارابه ها

انبارها و ارابه ها


زمانی که منابع جمع آوری یا تولید شوند کارگران در نزدیک ترین انبار آنها را جمع می کنند. با قرار دادن اشاره گر ماوس روی یکی از انبارها از محتویات آن مطلع شوید. زمانی که کارگاه یا ساختمان دیگری به این کالاها نیاز پیدا کنند این منابع از انبار خارج می شوند. مثلا گوشت شکار در انبار جمع می شود و زمانی که مغازه قصابی به آن نیاز پیدا کند گوشت را از انبار تحویل می گیرد.
در انباری که ارتقا پیدا نکرده دو کارگر با دو ارابه کار می کنند و تنها برای یک شهروند فضا دارد. ارابه ها در امتداد خیابان ها حرکت کرده و در هر سفر سه کالا با خود همراه دارند.



ارتقا انبار

توانایی ارتقا انبار با افزایش اعتبار میسر می شود. انبارها را می توان تا دوبار ارتقا داد و با هر ارتقا یک ارابه، به ارابه های انبار اضافه می شود. (حداکثر ۴ ارابه) هر ارابه فضایی اشغال می کند. ظرفیت انبار پیش از ارتقا محدود است که با ارتقا نامحدود می شود. زمانی که انبار به طور کامل ارتقا داده می شود. می توان از آن درخواست کالا نمود. فهرست کالاهای انبار را باز کرده و کالای مورد نظرتان را انتخاب کنید. به این ترتیب کالا به انبار منتقل می شود. اگر موجودی انبار کامل باشد کارگاه های مجاور آن دست از کار و تولید می کشند.