1. خانه
  2. مستندات
  3. Frontlines : Fuel of war
  4. صفحه اصلی بازی

صفحه اصلی بازی



۱– موقعیت هدف: زمانی که فعالیت جدیدی باید انجام شود، فرمانی بروی صفحه ظاهر می شود و بر قسمت بالا و سمت چپ نمایشگر نشان داده می شود و بعد از چند ثانیه محو می گردد و در موقعیت مورد نظر رنگ زرد قرار داده می شود.

۲- مگسک سلاح: شکل و اندازه مگسک اسلحه در میانه صفحه بسته به این که چه سلاح یا وسیله ای مورد استفاده باشد، تغییر می یابد. این تغییر اندازه می تواند نشان دهنده تغییر در دقت سلاح باشد، هرقدر خطوط بازتر باشند دقت شلیک سلاح کمتر است. نشستن یا خوابیدن روی زمین دقت شلیک را افزایش می دهد.
۳-  تعداد نیروهای کمکی در بازی چند نفره: بالای صفحه تعداد نیروهای کمکی در حالت چند نفره را نشان می دهد، یعنی تیم شما چند بار دیگر می تواند نیروی کمکی درخواست کند. مردن و به خدمت گرفتن مجدد افراد این امکان را کم می کند.

۴-نقشه کوچک: این نقشه موقعیت شما در میدان جنگ و موقعیت اهداف فعلیتان را نشان می دهد و در گوشه بالا سمت راست نمایشگر نشان داده می شود.

نمایشگر پیشرفت در انجام ماموریت: در زیر نقشه کوچک نمایشگر است که پر شدن آن به میزان پیشرفت شما در انجام ماموریتتان بستگی دارد. مثل دفاع از یک موقعیت یا تصرف یک ایست بازرسی.
۶- میزان مهمات: در گوشه پایین سمت چپ نمایشگر جعبه کوچکی قرار دارد که میزان مهمات باقی مانده برای سلاح فعلی و تعداد مهمات موجود را نشان می دهد.

۷- نمایشگر میزان خسارت: زمانی که هدف گلوله دشمن قرار می گیرید، نمایشگر قرمز رنگی در کنار مگسک اسلحه به نمایش در می آید که نشان می دهد جهت شلیک کدام طرف است. زمانی که به شدت مجروح شده اید همه صفحه را هاله ای قرمز رنگ دربر می گیرد. اگر جای امنی را بیابید و چند ثانیه ای استراحت کنید و بیش از این صدمه نبینید، سلامتی خود را باز می یابید.

۸- نقش و تجهیزات ( فقط در بازی چند نفره ): در گوشه پایین سمت راست جعبه کوچکی قرار دارد که نشان می دهد چه نقشی در حال حاضر انتخاب شده و تجهیزات موجود و نمایشگر زمان بارگذاری شان هم نشان می دهد.