1. خانه
  2. مستندات
  3. secret files 3
  4. Florence, Italy

Florence, Italy

همانطور که می بینید، یکی از بومی های منطقه به نام “النصیر” ( An-Nasir ) توسط سربازان زندانی می شود. باید او را آزاد کرده تا اطلاعاتی را از او بدست آورید.

 

بررسی منطقه: به اطراف نگاهی بیندازید. درب رو به رو به ساختمان زندان منتهی می شود.به پنجره سمت راست زندان، نگاهی بیاندازید.طناب لباس سمت راست را بررسی کنید.

32مسیر پشت سرتان را دنبال کنید ( همان جایی که “النصیر” دستگیر شد ).

اطراف را بررسی کنید.مانع ( Wooden Wedge ) جلوی گاری (در سمت راست) را بردارید تا در زیر بالکن قرار بگیرد. سپس بر روی بالکن کلیک کنید تا “نینا” از آن بالا برود.

حال بر روی کیسه ( Sack ) کلیک کنید تا کمی نمک بدست بیاورید. سعی کنید بر روی بالکن سمت چپ بپرید. ظاهرا” امکانپذیر نیست. بر روی گاری کلیک کنید تا “نینا” از آن پایین بیاید.

در سمت چپ گاری ،یک چرخ اهرم وجود دارد.سعی کنید آن را بچرخانید. امکانپذیر نیست. نمک را روی آن اعمال کرده و مجددا” سعی کنید.

همانطور که مشاهده می کنید، پل کوچکی پایین میاید.مجددا” از بالکن بالا رفته و با کلیک بر پل و بالکن سمت چپ،مسیر را دنبال کنید تا به مجسمه برسید.از دست مجسمه ، شمشیر ( Sword ) را بردارید و به پایین بازگردید.

گربه (که در نزدیکی فواره قرار دارد)را بررسی کنید. در سمت چپ و نزدیک مسیر خروج، یک سری بشکه یخ زده را مشاهده می کنید. شمشیر را بر روی آنها اعمال کنید تا تور ماهیگیری ( Net ) را بدست آورید.

 

 

ورود به زندان: به مسیر سمت چپ بازگشته و به سمت ساختمان زندان حرکت کنید.مجددا” پنجره زندان را بررسی کنید. شمشیر را روی بشکه های سمت راست اعمال کنید.صدای بشکه ها، توجه نگهبانان را به خود جلب می کند و نینا فرصت می یابد وارد زندان شود.

33

بررسی زندان: اطراف را بررسی کنید. از سمت چپ، ماسک فلزی ( Iron Mask )، میله شومینه ( Poker ) و وسیله شکنجه ( mouth spreader ) را بردارید.نگهبانان و شومینه را بررسی کنید و از زندان خارج شوید.

 

روشن کردن آتش: شمشیر را بر روی پنجره زندان اعمال کنید.با اینکار نگهبانان احساس سرما کرده و شومینه را روشن می کنند.

 

دور کردن نگهبانان: در سمت راست یک مغازه عطاری وجود دارد. آنرا بررسی کنید.متأسفانه قفل است. با استفاده از mouth spreader آنرا باز کنید. ۳ نوع گل بدست می آورید: سیکران (henbane )، اسطو خودوس ( lavender ) و شکوفه بابونه (chamomile blossoms )

تمامی آنها را با راست کلیک بررسی کنید.

 

34

در سمت چپ درب زندان، یک قلاب ( Hook ) وجود دارد. تور ماهیگیری را بر روی آن اعمال کنید.سپس بر روی سقف،کلیک کرده تا “نینا” از آن بالا برود.

باید طناب لباس را به لیست دارایی هایتان اضافه کنید.سعی کنید آن را بردارید.متأسفانه طناب یخ زده است.نمک را روی آن بکار ببرید و مجددا” سعی کنید.

حال با کلیک بر روی تور، به پایین بازگردید.شمشیر را بر روی طناب لباس اعمال کنید تا در لیست دارایی هایتان قرار بگیرد.

مجددا” به بالا بازگردید.طناب لباس را با میله شومینه ترکیب کرده و حاصل را بر روی دودکش اعمال کنید.حال بر روی دوکش کلیک کرده و سیکران (henbane ) را داخل دودکش بیاندازید.

بر روی سقف کلیک کرده و قبل از آنکه از آن پایین بیایید، مجددا” ترکیب میله شومینه و طناب را بردارید.

به داخل زندان باز گردید. نگهبانان به خواب رفته اند.

از نزدیکی شومینه کمی خاکستر ( Ash ) بردارید.

 

باز کردن درب سلول: سعی کنید درب سلول را باز کنید. قفل است. لولا ها را بررسی کنید.

35

در روی زمین و نزدیکی درب سلول، فرو رفتگی را بررسی کنید.مانع چوبی ( Wooden Wedge ) را روی آن اعمال کنید.حال از میله شومینه، روی درب فلزی استفاده کنید. مانع چوبی همچون یک اهرم عمل کرده و درب باز می گردد.وارد سلول شوید. سعی کنید زندانی را بیدار کنید.سطل چوبی سمت راست را برداشته و از زندان خارج شوید. با استفاده از سطل، کمی برف از روی زمین بردارید. مجددا” وارد زندان شده و سطل را روی زندانی اعمال کنید.زندانی بیدار شده و پا به فرار می گذارد!

 

دنبال کردن “النصیر” ( بخش اول ) : “نینا” در سر یک سه راهی، زندانی را گم می کند. زمان به عقب باز می گردد و مجددا” در سلول قرار می گیرید. باید کاری کنید تا مسیر فرار زندانی در سه راهی مشخص شود.

36

از زندان خارج شوید.مسیر سمت چپ را دنبال کنید. ( همان مسیری که زندانی را گم کردید )

اطراف را بررسی کنید.

علامت سمت راست را بررسی کنید.از سمت راست، سیب زمینی و کرفس را بردارید. تلفن همراه خود را بر روی علامت اعمال کنید.

یکی از بومی ها از صدای تلفن همراه عصبانی شده و به سمت شما ماهی پرتاب می کند.ماهی را از روی زمین بردارید و مجددا” به جلوی زندان باز گردید.

حال مسیر پشت سرتان را دنبال کنید.( همان مکانی که یک گربه در آنجا وجود داشت )

ماسک فلزی و ماهی را ترکیب و حاصل را بر روی گربه اعمال کنید.

حال به زندان بازگردید. سایر ماهی ها را بر روی زندانی اعمال کنید. در نهایت با استفاده از سطل، مجددا” زندانی را بیدار کنید.

ملاحظه می کنید که زندانی برای دومین بار فرار می کنید. اکنون در سر سه راهی قرار دارید.

گربه را بر روی یکی از راه ها اعمال کنید تا با دنبال کردن بوی ماهی، راه صحیح را به شما نشان دهد.

مجددا” در سه راهی دوم، او را گم می کنید. دوباره زمان به عقب باز می گردد.

 

دنبال کردن “النصیر” ( بخش دوم ) : از زندان خارج شوید. مسیر سمت چپ را دنبال کرده تا به سه راهی دوم ( جایی که برای بار دوم،زندانی را گم کردید ) برسید.

 

37

درست در جلوی مکان ورودی به این قسمت، زمین یخ زده است. آن را بررسی کنید.ابتدا نردبان را از رو به رو بردارید.

سطلی که در اختیار دارید را بر روی زمین یخ زده اعمال کنید.به محوطه جلوی زندان بازگردید. قبل از آنکه وارد شوید، با استفاده از سطل، مجددا” کمی برف از روی زمین بردارید.

وارد سلول شوید. برای سومین بار زندانی را بیدار کرده و او را دنبال کنید.

باز هم در سر سه راهی دیگری ، زندانی را گم می کنید.زمان مجددا” به عقب باز می گردد و بازهم در سلول قرار می گیرید.

 

دنبال کردن “النصیر” ( بخش سوم ): از زندان خارج شده و مسیر را تا سه راهی سوم ادامه دهید.

 

از صفحۀ دارایی های خود، خاکستر را بر روی یکی از درب ها اعمال کنید.

38

باز گشته و مجددا” زندانی را بیدار کنید.

نینا مسیر را دنبال می کند. درب سمت چپ را با راست کلیک بررسی کنید تا نینا متوجه اثر انگشت شود. از درب سمت چپ خارج شده و زندانی را دنبال کنید.

این قصه سر دراز دارد.

باز هم در سه راهی دیگری ، زندانی را گم خواهید کرد.

 

دنبال کردن “النصیر” ( بخش چهارم ): از زندان خارج شده و مسیر را تا سه راهی چهارم ادامه دهید.

39

سایه بان رو به رو ( که پوشیده از برف است ) را بررسی کنید.نردبان را روی آن قرار داده و برف روی سایه بان را ( با کلیک کردن) پایین بریزید.

بازگشته و زندانی را بیدار کنید.

برف روی زمین را بررسی کنید. بر روی آن ردپای زندانی را مشاهده می کنید. مسیر سمت راست را انتخاب کرده و به صحبت های زندانی گوش کنید.

 

کارگاه “لئوناردو داوینچی”: شما اکنون در کارگاه داوینچی قرار دارید.

40

از سمت راست “نینا”، جک را بردارید.اطراف را بررسی کنید. به کوزۀ سمت چپ ( Amphora ) نگاهی بیندازید.اسناد سمت چپ کوزه را بررسی کنید.از سمت چپ اسناد، لامپ ( Tool ) را بردارید.

به کتاب سمت چپ درب( کتاب تاریخ )، نگاهی بیندازید.در این کتاب توضیحاتی دربارۀ خانوادۀ Medici نوشته شده است.

تابلوی بالای درب را بررسی کنید.از سمت راست درب،چوبدستی ( Walking Stick ) را بردارید.

قفسۀ کتاب ها را بررسی کنید. از سمت راست قفسه، ظرف رنگ نقاشی ( Paint Pot ) را بردارید.به بوم نقاشی، نگاهی بیندازید.

گاری در وسط اتاق را بررسی کنید.روی آن یک چراغ نفتی ( Oil Lamp ) قرار دارد. از صحفۀ دارایی های خود، لامپ را بر روی چراغ نفتی اعمال کنید.

صفحۀ مقابل ( که یک ترازو است ) روشن تر می شود اما نور به اندازۀ کافی نیست.

جک را روی گاری اعمال کنید.

 

حال از نزدیک ترازو را بررسی کنید.کفۀ سمت راست ترازو پایین، و کفۀ سمت چپ آن بالاست.

از سمت چپ ترازو، چوب سای ( Chisel ) را بردارید.سپس آن را بر روی کفۀ سمت راست ترازو، اعمال کنید.

حال کفۀ سمت راست ترازو بالا، و کفۀ سمت چپ آن پایین است.

از کفۀ سمت چپ،استوانه را بردارید.با راست کلیک آن را بررسی کنید.

با یک معما مواجه می شوید.هدف ،ساختن یک کلمه یا اسم، با استفاده از ۵ محور است.

پس از بررسی اسناد، به نام معلم لئوناردو داوینچی، Verrocchio خواهید رسید.

با استفاده از دکمۀ میانی محورها، عبارت VER-RO-C-CHI-O را مرتب کنید.

41

 

دفترچه خاطرات، به فهرست دارایی هایتان افزوده می گردد. آنرا با راست کلیک، بررسی کنید.

در صفحۀ دارایی ها، ظرف رنگ نقاشی را با چوبدستی، ترکیب کنید.حاصل را بر روی بوم نقاشی اعمال کنید. یک سری علایم بر روی بوم ظاهر می گردد.

دفترچه خاطرات، را با کتاب تاریخ (Chronicle ) در صفحۀ دارایی ها، ترکیب کنید.