1. خانه
  2. مستندات
  3. secret files 3
  4. Alexandria 48 BC

Alexandria 48 BC

شهر اسکندریه درگیر جنگ بطلمیوس است.

در ابتدای بازی کنترل Menis-Ra را برعهده دارید. دزدی سابقه دار که از افرادی که ردایی بلند و مشکی برتن دارند( و به نظر آشنا می رسند ) ، ۲۰ دبن (سکه ) دریافت می کند و وظیفه دارد یک سری طومار موجود در کتابخانه اسکندریه را ،از بین ببرد.

 

1

 

به صفحۀ دارایی های خود نگاهی بیندازید. نقشه ، کیسه طلا ، بمب های آتش زا ، طناب و یک قلاب مجموعۀ دارایی های شماست.

با استفاده از کلیک راست، نقشه را بررسی کنید.

 

بالا رفتن از دیوار: بر روی دیوار سمت چپ کلیک کنید.همانطور که ملاحظه می کنید، زاویه دوربین عوض می شود. هدف، بالا رفتن از دیوار است. یک بار کلید Space را بزنید تا نقاط فعال صفحه، مشخص شوند. برای بالا رفتن از دیوار ،روی یکی از علامت ها کلیک چپ کنید. ملاحظه می کنید که مکان کارکتر اصلی، تغییر می کند. دقت کنید برای بالا رفتن از دیوار باید نقاطی را انتخاب کنید که یا مجاور یکدیگرند یا نسبت به موقعیت قبلی مایل هستند.یکی از راه حل ها به صورت زیر است.

 

32

 

پرت کردن حواس نگهبان: به اصطبل می رسید. یک نگهبان در سمت چپ قرار دارد که مانع پیشروی شماست. دریچه سمت چپ را بررسی کنید. این مکان، محل نگهداری اسب هاست. از نزدیکی دریچه، کیف چرمی ( leather bag ) را بردارید.

درست در روبرو و پشت جعبه ها، یک مار را می بینید.کیف چرمی را بر روی مار اعمال کنید.اکنون مار را در اختیار دارید. حال بازگشته و از کیف چرمی حاوی مار ، روی دریچه استفاده کنید.مار باعث ترس اسب ها شده و توجه نگهبان را جلب می کند.حال از مسیر سمت چپ عبور کنید.

وارد شدن به محل نگهداری طومارها: در این قسمت نیز تعدادی نگهبان حضور دارند. بر روی تیرک چوپی بالای سرتان کلیک کنید تا کاراکتر، از آن بالا برود.

4

دقت کنید که برخی از چوپ ها سست هستند و راه رفتن روی آنها ممکن نیست.

ابتدا از روی چوب ها حرکت کرده و خود را به بالای صفحه برسانید.از روی دیوار، بنر ( Banner ) را بردارید.

5

حال از روی چوب ها ،مسیر سمت راست را دنبال کنید.

 

6

 

درب سمت راست را بررسی کنید. متأسفانه قفل است. در صحفۀ دارایی خود ابتدا بنر را با قلاب و سپس آن را با طناب ترکیب کنید.حاصل را روی پنجره بالای درب، اعمال کنید.

 

از بین بردن طومار ها: بر روی طومارها رو به رو کلیک کنید.

7