1. خانه
  2. مستندات
  3. The Godfather 2
  4. ماموریت های فرعی

ماموریت های فرعی

 
انجام دادن ماموریت های فرعی بازی برای شما فوایدی دارد یکی اینکه شما می توانید در این مراحل پولی بدست بیاورید و دیگر اینکه در بعضی مواقع شما می توانید با این ماموریت ها افراد مهم خانواده دشمن خود را شناسایی و او را بکشید این مراحل فرعی را هم از طریق مردمی که در خیابان هستند می توانید بدست آورید آنهایی که در بالای سرشان علامت های کلید و یا دلار وجود دارد ماموریت های فرعی را به شما خواهند گفت آنهایی که در بالای سرشان علامت دلار است با انجام ماموریت مورد نظر پول بدست خواهید آورد و افرادی که در بالای سرشان علامت کلید است اعضای مهم خانواده های دشمن را به شما نشان خواهند داد
البته این مراحل فرعی دارای علاماتی هستند که در زیر به توضیح آنها خواهیم پرداخت
 دایره ای قرمز با علامت آتش : که به این مفهوم است که شما باید آن مکان مورد نظر را آتش بزنید در پشت هر ساختمانی یک شیر سوختی وجود دارد که متخصص انفجار شما می تواند آنجا را منفجر کند. البته اینکار باعث تعطیلی آن مکان و گاهی مرگ صاحب آنجا می شود که در اینصورت اگر آن مکان در مالکیت شما باشد پول ماهیانه آنجا قطع خواهد شد البته چندان نگران نباشید چون بعد از مدت کوتاهی آنجا دوباره بازسازی خواهد شد.
دایره ای قرمز رنگ با علامت دست : این شکل مخصوص افراد است و شما این علامت را در بالای شخص مورد نظر خواهید دید و این بدین مفهوم است که فردی که دارای این علامت است را باید گوشمالی دهید او را باید بزنید ولی نه در حدی که او بمیرد .
دایره ای قرمز رنگ با علامت هدف : این علامت هم مخصوص اشخاص است و شما باید فردی را که در بالای سرش دارای این علامت است را بکشید.
دایره ای قرمز رنگ با علامت شیشه نوشیدنی شکسته: این علامت مخصوص مکان ها است شما باید وارد آنجا شده و به قدر کافی آنجا خرابکاری کنید مثلا شیشه ها ، دکور و غیره را بشکنید
دایره ای قرمز رنگ با علامت فردی در حال دزدی: در این حالت شما باید به مکان مورد نظر رفته و به گاوصندوق انجا دستبرد بزنید در این مراحل باید متخصص گاوصندوق حتما به همراه شما باشد.
تعداد زیادی از افراد وجود دارند که نفوذ بالایی دارند و در موقعیت های مختلف می توانند به شما کمک کننند و اگر به آنها کمک کنید آنها به خوبی و شاید خیلی بیشتر از کمک شما به شما برخواهند گرداند!
این افراد در نقشه به شکل لوزی های زرد رنگی دیده می شوند این افراد معمولا در پشت ساختمان ها هستند.