1. خانه
  2. مستندات
  3. The Testament of Sherlock Holmes
  4. راهنمای مراحل
  5. Westgate jail

Westgate jail

در ابتدای ورود، “هلمز” با مسئول پذیرش صحبت می کند. سعی کنید وارد اتاق نگهبان ها (پشت میز پذیرش ) شوید. نگهبان مانع ورود شما می شود.برای داخل شدن به اتاق، به کارت ورود نیاز دارید.مسیر سمت چپتان را تا انتها دنبال کنید.

در انتهای این راهرو سه درب وجود دارد:

– درب سمت راست ( درب نزدیک ): اتاق رختکن نگهبانان

– درب سمت راست ( درب دورتر ): دفتر رئیس زندان

– درب سمت چپ: اتاق امانات ویژه زندانی ها

درب مربوط به اتاق رختکن نگهبانان و اتاق امانات را بررسی کنید. هردوی آنها قفل هستند.

ابتدا باید با رئیس زندان صحبت کنید.بنابراین وارد درب سمت راست ( درب دورتر ) شده و از پله ها بالا بروید. با منشی صحبت کنید.

ابتدا میز منشی و سپس ظرف چای سمت راست را بررسی کنید.حال به درب سمت چپ ( درب اتاق رئیس )، نگاهی بیندازید.

با رئیس زندان و منشی به طور کامل صحبت کنید.رئیس زندان یک کارت ورود در اختیار “هلمز” قرار می دهد.

بازگشته و به سمت اتاق نگهبان ها حرکت کنید. کارت را از صفحۀ دارایی ها انتخاب کرده و وارد شوید.

با سرنگهبان و نگهبان صحبت کنید.”هلمز” قصد دارد یکی از زندانیان به نام “شیلمن” (Schielman ) را ملاقات کند.

حال وارد درب فلزی سمت چپ شده و از پله ها پایین بروید. با نگهبان پایین،صحبت کنید. سلول “شیلمن” در انتهای راهرو و سمت چپ قرار دارد. با “شیلمن” به طور کامل صحبت کنید. او از “هلمز” در ازای دادن اطلاعات،تقاضای یک خودکار می کند. خودکار در بخش امانات است و درب اتاق امانات قفل می باشد.

از این بخش خارج شده و به دفتر رئیس زندان بازگردید. با منشی صحبت کنید. رئیس از اتاق خارج می شود.حال به طور کامل با رئیس صحبت کنید. او کلید اتاق امانات را در اختیار “هلمز” قرار می دهد. در ادامه متوجه می شوید که منشی به دلیل گم کردن لیست وظایف، ناراحت است.

با استفاده از کلید،وارد اتاق امانات شده و قفسۀ مربوط به “شیلمن” را پیدا کنید. قفسه را باز کرده و بر روی جعبه کلیک کنید. یک پازل متشکل از عناصر موجود در جدول تناوبی مندلیف خواهید یافت. در پایین صفحه نیز یک ذره بین، یک چاقو ، یک تکه کاغذ سفید و یک نامه وجود دارد.

هدف،پیدا کردن حرف یا حروف صحیح در این جدول است.

ابتدا کاغذ سفید را انتخاب کنید.حال با استفاده از ذره بین و به دقت،قسمت های مختلف کاغذ سفید را بررسی کنید. ۴ سوراخ کوچک بر روی آن قرار دارد.

حال ابتدا،کاغذ نامه را انتخاب کرده و سپس کاغذ سفید را روی آن قرار دهید. با استفاده از چاقو، ۴ قسمت مشخص شده را سوراخ کنید.

چهار عنصر هیدروژن ( H ) ، گوگرد ( S ) ، بُرُم ( Br ) و کلسیم ( Ca ) ظاهر می گردند.

این حروف را در جدول انتخاب کنید. نامه و خودکار را بردارید. بازگشته و مسیر را تا سلول “شیلمن” ادامه دهید.

در طول مسیر ( قبل از آنکه وارد اتاق نگهبان ها شوید ) ، مسئول پذیرش از شما درخواست انجام کاری را می کند. او از “هلمز” درخواست می کند که یک یونیفرم را در اتاق رختکن نگهبانها، قرار دهد. کلید درب ورود به این بخش(کلید قرمز رنگ) ، کلید قفسه لباس و یونیفرم، در صفحۀ دارایی های شما قرار می گیرد.

حال به سمت اتاق رختکن نگهبان ها حرکت کرده و با استفاده از کلید(قرمز رنگ)، وارد شوید.

قفسه سمت چپ جایی است که باید یونیفرم را در آن قرار دهید. با استفاده از کلید،درب آن را باز کرده و یونیفرم را روی چوب لباسی، اعمال کنید.

در قسمت بالا یک کتاب قرار دارد. ابتدا ظرف شیشه ( حاوی سودا ) را حرکت داده و سپس کتاب را باز کنید. از درون کتاب کلید را بردارید.

این کلید مربوط به قفسۀ خانم منشی است. قفسۀ منشی در سمت راست قرار دارد. با استفاده از کلید، آن را باز کنید. بر روی قفسه کلیک کنید. یک معما ظاهر می گردد.

هدف، قرار دادن قطعه ها کنار همدیگر است. به طوری که نقطه های سبز و قرمز، مجاور یکدیگر قرار بگیرند.

یکی از راه حل ها به صورت زیر است.

تمامی اسناد را بررسی کنید. نزد منشی باز گشته و او را از پیدا شدن لیست وظایف، مطلع کنید.

به اتاق نگهبان ها باز گردید.با سرنگهبان و نگهبان به طور کامل صحبت کنید. نگهبان از “هلمز” درخواست می کند که کتابش را امضا کند. وارد درب فلزی سمت چپ شده و به نزد “شیلمن” باز گردید. خودکار را به او بدهید.

به دفتر مدیر باز گردید.

پس از مشاهده کات سنس، کنترل “واتسون” را در اختیار می گیرید.

در نقش واتسون: نگهبانان در پشت درها زندانی شده اند.باید آژیر خطر را فعال کنید. آژیر خطر سمت چپ را بررسی کنید.

متأسفانه آژیر خراب است.با سرنگهبان در این باره صحبت کنید.

از میز سمت راست ( نزدیک تلفن ) ، کلید را برداشته و از این اتاق خارج شوید. مسیر سمت راستتان را دنبال کنید.

کلید را از صفحۀ دارایی ها انتخاب کرده و آنرا به نگهبانی که پایین پله هاست،بدهید.

“هلمز” باز می گردد. بر روی آژیر خطر کلیک کنید.

هدف ، هدایت فلش کوچک،به مرکز دایره و درون شیار است.این کار با استفاده از کلیک های جهت نما ( A,W,S,D ) صورت می پذیرد. بدون آنکه با قسمت های متحرک برخوردی داشته باشید،فلش را به طرف مرکز هدایت کنید.

آژیر به صدا در می آید. پس از دیدن کات سنس ، کنترل “واتسون” را در اختیار دارید. به سلول “شیلمن”،در انتهای راهرو،نگاهی بیندازید.درب سلول را باز کرده و بر روی فردی که بر تخت خوابیده کلیک کنید. “شیلمن” از زندان فرار کرده است.

از این قسمت خارج شده و به سمت میز پذیرش حرکت کنید. “هلمز” در آنجا منتظر “واتسون” است. با “هلمز” صحبت کنید.

در نقش “واتسون” مسیر را ادامه داده تا به “شیلمن” برسید و به صحبت های “هلمز” توجه کنید.

در ادامه صحبت ها،از روی نقشه، Whitechapel را انتخاب کنید تا “هلمز” و “واتسون” به سمت آن مکان حرکت کنند.