1. خانه
  2. مستندات
  3. The Testament of Sherlock Holmes
  4. راهنمای مراحل
  5. Sawmill at London Countryside

Sawmill at London Countryside

در این بخش باید از قابلیت شیفت بین شخصیت ها استفاده کنید. روش کار هم به این صورت است:

ابتدا راست کلیک کنید، سپس از پایین صفحه تصویر “هلمز” و “واتسون” را انتخاب کرده و جهت انتخاب هرکدام، بر روی شخصیت مورد نظر کلیک چپ کنید تا تغییر شخصیت صورت گیرد.

در ابتدا کنترل “واتسون” را برعهده دارید.

در نقش “واتسون”: ابتدا وارد درب مقابل شوید. با سه فرد ولگرد صحبت کرده و به روزنامۀ روز میز نگاهی بیندازید. سپس از روی میز بطری نوشیدنی را بردارید. حال زمان استفاده از قابلیت شیفت فرا رسیده است. ابتدا راست کلیک کرده و از پایین صفحه تصویر “هلمز” و “واتسون” را انتخاب نمایید. سپس بر روی تصویر هلمز کلیک کنید تا بازی در نقش “هلمز” پی گیری شود.

 

در نقش “هلمز”: به ظرف سوخت سمت چپ توجه کرده و از روی تیرک ، طناب را بردارید. در سمت راست نیز به چراغ های نفتی روی جعبه نگاهی بیندازید. صندوقچۀ سمت راست را بررسی کنید. در درون صندوقچه یک لباس شعبده بازی وجود دارد.آنرا برداشته و با استفاده از درگ کردن تمامی قسمت های آن را بررسی نمایید.

 

یک یادداشت و کلید بدست می آورید.مجددا” به داخل صندوقچه نگاه کرده و سایر اشیای مربوط به شعبده بازی را بررسی نمایید. به کمد لباس سمت راست نگاهی بیندازید.در سمت راست کمد و بر روی زمین، یک دریچه وجود دارد. “هلمز” با استفاده از آن می تواند با “واتسون” ارتباط برقرار کند. در مقابل دریچه تعدادی کیسۀ آرد وجود دارد.به کیسه های آرد نگاه کنید و از تمامی جهات آنها را بررسی نمایید.

در سمت راست یک چرخ آسیاب قرار دارد، چرخ آسیاب را به طور کامل بررسی نموده و به رد خون روی آن توجه کنید.

به سمت درب خروجی حرکت کنید. دیوار سمت چپ درب خروجی را بررسی کنید.قسمتی از دیوار خراب شده و ظاهرا” چیزی در پشت آن قرار دارد.

در سمت چپ همین دیوار دو سری کیسۀ دیگر بر روی زمین قرار دارد. آنان را نیز بررسی نمایید. در بین این دو کیسه،”هلمز” صدای چوب زیر پایش را احساس می کند.ظاهرا” فضای زیر این قسمت خالی است. بر روی تخته های کف زمین کلیک کرده و آن را بررسی کنید.

همانطور که ملاحظه می کنید، مقداری از تخته ها شکسته شده اند.برای شکستن این تخته و بررسی فضای زیر آن،به یک وسیله نیاز دارید. از درب خروج خارج شده و از پله ها پایین بیایید. در سمت راست پله،یک جارو قرار دارد. با استفاده از چاقو، دستۀ جارو را جدا کنید.

مسیر پشت سرتان را ادامه داده تا به انبار برسید. با استفاده از کلید درب انبار را باز کرده و از قفسۀ سمت راست پیچ گوشتی را بردارید. در قفسۀ سمت چپ یک تیغۀ بیل وجود دارد. ابتدا دستۀ جارو را بر روی آن اعمال کرده و سپس از پیچ گوشتی استفاده کرده و با استفاده از آن تیغۀ بیل را به دستۀ جارو ، پیچ کنید.

بازگشته و بیل را بر روی تخته های چوبی روی زمین اعمال کنید. سلاح های گرم سمت راست را بررسی کرده و از روی جعبۀ سمت چپ زنجیر را بردارید. مجددا” از بیل استفاده کرده و اینبار آن را بر روی دیوار سمت راست اعمال کنید. همانطور که می بینید یک میلۀ فلزی محکم درون دیوار قرار دارد.طناب را از صفحۀ دارایی ها انتخاب کرده و آنرا بر میلۀ فلزی روی دیوار اعمال کنید.سپس زنجیر را نیز بر روی صفحۀ سنگی آسیاب اعمال کنید. حال بر روی زمین ( جایی که یک سر طناب و زنجیر به هم می رسند ) کلیک کرده تا طناب و زنجیر به هم متصل گردند.

در نزدیک همین اتصال و در سمت چپ، دو کیسۀ آرد وجود دارد که قبلا” آنان را بررسی نمودید. از صفحۀ دارایی ها چاقو را انتخاب کرده و آنرا بر روی هر دو کیسه اعمال کنید. از کیسۀ سمت راست چرخ دنده و از کیسه سمت چپ،دو نامه را بردارید.چرخ دنده اول را بر روی آسیاب اعمال کنید.

جهت فعال کردن آسیاب، به یک چرخ دندۀ دیگر هم نیاز دارید. بر روی دریچۀ کف زمین کلیک کرده تا “هلمز” با “واتسون” صحبت کند.

با راست کلیک و انتخاب گزینۀ شیفت بین شخصیت ها، “واتسون” را انتخاب کرده تا بازی تحت شخصیت او ادامه پیدا کند.

 

در نقش “واتسون”: در سمت چپ شومینه، یک پارچه قرار دارد. پارچه را کنار زده و قلموی زیر آن را بردارید. در سمت چپ افراد ولگرد و بر روی زمین،یک صندوقچه قرار دارد. از نزدیک نگاه دقیقتری به آن بیندازید.

ابتدا قلمو را به آرد ریخته شده روی صندوقچه، آغشته کرده و سپس آن را بر روی تک تکه دکمه های ۱ تا ۹ صندوقچه اعمال کنید. همانطور که می بینید از سه عدد ۲ ، ۳ و ۸ بیشتر استفاده شده است ( یعنی رمز صندوقچه یک عدد سه رقمی است ). در گوشۀ سمت چپ این اعداد و بر روی بدنۀ صندوقچه نیز عبارت > 3 > درج شده است. این عبارت به معنی آن است که رمز مورد نظر عددی است که رقم وسط آن عدد ۳ بوده ، رقم سمت راستش از ۳ بزرگتر و رقم سمت چپ اش از ۳ کوچکتر است. تنها عددی که می تواند رمز صندقچه باشد، عدد ۲۳۸ است. این عدد را بر روی صندوقچه انتخاب کنید تا صندوقچه باز گردد.

پس از صحبت کردن با ولگردها، جعبۀ کمک اولیۀ روی دیوار را بررسی کنید.از صفحۀ دارایی ها کلید را انتخاب کرده و درب آن را باز نمایید. از داخل جعبۀ کمک های اولیه، باند و شیشۀ دارو را بردارید. در صفحۀ دارایی ها شیشۀ دارو، باند و بطری نوشیدنی را ترکیب نموده و حاصل را بر روی یکی از ولگردها ( که احساس سر درد می کند ) اعمال کنید.

پس از انجام اینکار، یکی از آنان مکان چرخ دنده دوم را به “واتسون” می گوید. چرخ دنده دوم در سمت چپ شومینه و زیر چوب ها قرار دارد. در سمت چپ درب ورودی،یک مکانیزم وجود دارد. در سمت چپ این مکانیزم، سومین چرخ دنده را خواهید یافت. سومین چرخ دنده را بر روی مکانیزم سمت چپ درب ورودی اعمال کنید.

دومین چرخ دنده را انتخاب کرده و بر روی دریچه ای که به طبقۀ بالا می رود( سمت چپ شومینه)، اعمال کنید تا به دست “هلمز” برسد.بازی را در نقش “هلمز” ادامه دهید.

 

در نقش “هلمز”: چرخ دندۀ دوم را نیز بر روی آسیاب قرار دهید. همانطور که مشاهده می کنید، دیوار خراب می شود. در پشت دیوار یک جسد مخفی شده بود. از دست چپ مقتول، تکۀ کاغذ را بردارید.

سپس بر روی ظرف سوخت سبز رنگ سمت چپ کلیک کنید تا “هلمز” خانه را به آتش بکشد!

پس از مشاهده فیلم به خیابان بیکر باز می گردید. از روی میز ( سمت چپ درب ورودی ) به یادداشت و لوله سمت چپ آن توجه کنید.

پس از شنیدن صحبت های “واتسون” از اتاق خارج شده و بر روی درب اتاق “هلمز” کلیک کنید تا شاهد فیلم انتهایی این بخش باشید.