1. خانه
  2. مستندات
  3. The Testament of Sherlock Holmes
  4. راهنمای مراحل
  5. Farley’s Office

Farley’s Office

درب ورودی دفتر کار را بررسی کنید. قفل است. در سمت راست درب یک چوب لباسی وجود دارد که یک کت روی آن آویخته شده است. کت را بررسی کنید. از جیب سمت راست، سیگار و از جیب داخلی کت تکۀ کاغذ را بردارید.

در همین هنگام مسئول دفتر، از دفتر خارج می شود.

حال وقت آن رسیده که راهی برای ورود به دفتر کار بیابید. بار دیگر درب ورودی دفتر کار را بررسی کنید. “هلمز” توضیحاتی راجع به نحوۀ ورود به دفتر کار، بیان می کند.

از روی چوب لباسی، آویز لباس را بردارید.

جعبۀ فیوز پشت سرتان را بررسی کنید.درب آن قفل است. با استفاده از آویز لباس، درب جعبه فیوز را باز کنید.

در این بخش باید ارتباط بین ۳ قسمت جعبه فیوز – که وظیفۀ عبور جریان برق را برعهده دارند – برقرار شود.

یکی از راه حل ها به صورت زیر است:

پس از آنکه تمامی قسمت ها به درستی کنار هم قرار گرفتند، بر روی پنل سمت راست کلیک کنید تا جریان برقرار شود.

حال می توانید وارد دفتر شوید. از درب مقابل عبور کرده تا به دفتر کار برسید.

قبل از آنکه بررسی اتاق را شروع کنید، قفل درب ورودی را بررسی کنید. کلید هنوز بر روی قفل قرار دارد.

میز مقابل مربوط به منشی دفتر است. میز مربوطه را بررسی نمایید.

از روی میز،دستگاه تایپ و دفترچه پاره شده را بررسی نمایید. از درون ظرف قلم ها، یک قلمو بردارید.

بر روی دفترچۀ یادداشت سمت چپ و بالا کلیک کنید. برای پی بردن به متنی که اخیرا” روی آن نوشته شده، به جوهر یا چیزی مانند آن نیز دارید. قبل از خروج از این قسمت سطل زبالۀ روی زمین و میز کوچک سمت چپ را بررسی نمایید.

از این قسمت خارج شده و به اتاق مجاور بروید.

در این بخش ابتدا شومینۀ سمت چپ را بررسی کنید. از درون شومینه تکۀ کاغذ سوخته شده را بردارید. سپس کتاب سمت چپ که از درون قفسه پایین افتاده را بررسی کنید. کتاب مربوط به سری داستان های “شرلوک هلمز” است. حال به قفسۀ کتاب ها نگاهی بیندازید.

پردۀ سفید سمت راست را بررسی کنید. در سمت راست این پرده، یک کمد برای نگهداری پرونده ها وجود دارد. آنرا هم بررسی نمایید.

در سمت راست یک تلفن وجود دارد، ابتدا کلید مجاور آن را برداشته و سپس بر روی تلفن کلیک کنید تا “هلمز” تماس بگیرد.

به بُرد پشت میز توجه کرده و بر روی عکس سمت چپ و نوشته های سمت راست و بالا کلیک کنید.

حال زمان آن رسیده که میز را بررسی کنید. ابتدا مبل مقابل میز را بررسی کنید، سپس بر روی میز کلیک کنید. بر روی نوک سیگار و خود سیگار کلیک کرده و خاک سیگار را بردارید.

چنانچه در این قسمت صفحۀ،نتیجه گیری ( نمای اتاق از بالا )، باز شد، آن را با دوبار راست کلیک کردن، ببندید.

اگر به یاد داشته باشید برای پی بردن به متن دفترچه که بر روی میز منشی دفتر قرار داشت، به جوهر یا چیزی مانند آن نیاز داشتیم. مجددا” به اتاق مجاور رفته و بر روی میز منشی، کلیک کنید. دفترچۀ یادداشت گوشۀ سمت چپ و بالا را انتخاب کنید.

ابتدا با استفاده از ذره بین به قسمت بالای دفترچه نگاه کنید.سپس خاک سیگار را بر روی دفترچه ریخته و با استفاده از قلمو، خاک سیگار را پخش کنید. متن ظاهر شده را مطالعه کنید.

مجددا” به اتاق مجاور و کمد نگهداری پرونده بروید.کلید را انتخاب کرده و بر روی کمد پرونده ها کلیک نمایید. با استفاده از کلید درب کمدی که شامل حروف DEF است را باز کنید و پرونده ای که گوشۀ سمت چپ آن مرکبی است را بردارید.

حال زمان نتیجه گیری فرا رسیده است. ابتدا راست کلیک کرده و صفحۀ نتیجه گیری ( deduction board ) را از پایین صفحه انتخاب کنید. سپس از لیست موجود بر روی Deduction Journalist ( سومین عنوان از بالا ) کلیک کنید.

نمای دو اتاق را از بالا ملاحظه می کنید. در این بخش باید ارتباط منطقی بین اشیاء و مدارک موجود در اتاق را مطابق تصویر زیر ، برقرار نمایید. روند کار بدین صورت است که ابتدا بر روی یکی از اشیای اتاق کلیک کرده و سپس از بین اعداد یک تا شش، توضیح مربوطه را انتخاب کنید.

مجددا” صفحۀ نتیجه گیری مربوطۀ را باز کرده و بر روی موقعیت شماره ۵ کلیک کنید.

این موقعیت به قفسۀ کتاب ها اشاره می کند. بر روی قفسۀ کتاب ها دو بار کلیک کنید. یک گاوصندوق مخفی در این قسمت وجود دارد. جهت باز کردن گاوصندوق، طبیعتا” به رمز نیاز دارید. سه عبارت سمت چپ ثابت و سه عبارت سمت راست متحرک اند که هر کدام شامل حروف و اعداد می باشند.

اگر دقت کنید در زیر این عبارات و اعداد، عدد نوشته شده است. یعنی به هر عبارت، به اندازه  واحد ( یا حرف ) اضافه می گردد و حاصل آن در ۲ عبارت بعدی ( یکی در میان ) درج می گردد به صورتیکه الگوی دنباله رعایت و حفظ شود. به صورت زیر:

 

۱۰ = ۶ + ۴

 

یعنی عدد ۱۰ سومین عدد از سمت چپ می باشد.

 

حال نوبت به حرف D است.

حرف D در زبان انگلیسی چهارمین حرف الفبا می باشد. به حرف D ( عدد ۴ ) عدد  را اضافه می کنیم.

 

J ( عدد ۱۰ ) = ۶ + D ( عدد ۴ )

حاصل عدد ۱۰ بود که معادل حرف J در زبان انگلیسی می باشد.

 

و به همین صورت:

 

۱۶ = ۶ + ۱۰

P ( عدد ۱۶ ) = ۶ + J ( عدد ۱۰ )

 

عبارت زیر را در سه عبارت سمت راست گاوصندوق وارد کرده و روی اهرم سمت راست آن کلیک کنید.

 

J 16 P

 

یک درب مخفی گشوده می گردد. کلاه درون این درب مخفی، را از روی زمین برداشته و سپس با استفاده از نقشه، به خیابان بیکر باز گردید.

پس از آنکه با “واتسون” صحبت کردید، از صفحۀ دارایی ها کلاه را انتخاب کرده و آن را بر روی میز آزمایش “هلمز” قرار دهید. سپس بر روی آن کلیک کنید تا “هلمز” از نزدیک نگاهی دقیقتر به آن بیندازد.

با استفاده از کلیک چپ، کلاه را چرخانده و بر روی قسمت های مختلف آن کلیک کنید.

از قفسۀ سمت راست اتاق خواب “هلمز”، کتاب را برداشته و آن را بر روی میز آزمایش قرار دهید.

تصویر ۳ شخصیت ظاهر می گردد. در زیر تصاویر این شخصیت ها، ویژگی های ظاهری آنان نیز درج شده است. در این بخش ،از لیست ویژگی هایی که در زیر هر فرد درج شده است، باید موارد مورد نظر را مطابق تصویر زیر، انتخاب نمایید:

پس از صحبت با “واتسون” از روی نقشه، judge Beckett را انتخاب کنید.