1. خانه
  2. مستندات
  3. Stronghold Crusader Extreme
  4. آنچه در نسخه گسترده جنگ های صلیبی اضافه شده است

آنچه در نسخه گسترده جنگ های صلیبی اضافه شده است

 

به نسخه گسترده بازی جنگ های صلیبی گزینه هایی برای افزایش تجربه بازیکن و همچنین میزان سرگرم کنندگی آن افزوده شده است. اصلی ترین گزینه جدید را می توان نوار تاکتیک های نظامی (Tactical bar) دانست. افزایش چشمگیر تعداد سپاهیان نیز از مشخصه های نسخه گسترده بازی است. در منوی اصلی بازی و در بخش مراحل جنگ های صلیبی گسترده (The extreme campaign) ، بیست مرحله در انتظار بازیکن است که به نسبت سختی عبور از آنها مرتب شده است. بخش های چند نفره (Extreme multiplayer) و ساخت نقشه های جدید (Exteme Map Maker) نیز برای نسخه گسترده در نظر گرفته شده اند.

سربازخانه ها

سربازخانه ها در نسخه گسترده جنگ های صلیبی می توانند تعداد بیشماری از نیروهای نظامی را آموزش داده و روانه میادین جنگ کنند. این قابلیت محدود به نوع سربازخانه (عربی و یا غربی بودن آن) نمی شود. محدودیت تعداد نیروهای نظامی آموزش دیده در سرباز خانه ها در بخش ساخت نقشه های جدید قابل تنظیم است. تعداد بیشمار نیروهای نظامی و همچنین کارگران یکی از مشخصه های اصلی بازی به حساب آمده که این تعداد می تواند تا ده هزار واحد در یک نقشه جنگی افزایش یابد.

دشمنان جدید

در نسخه گسترده جنگ های صلیبی، هشت شخصیت جدید با بهره گیری از هوش مصنوعی بازی و در قالب دشمنان،  بازیکنان را به مبارزه می طلبند.

تاکتیک های نظامی

قابلیت هایی هستند که به بازیکن در میادین نبرد کمک می کنند. تاکتیک های نظامی که در سمت چپ صفحه اصلی بازی ظاهر می شوند دارای یک نوار پیشرفت هستند با پر شدن این نوار، قابلیت ها فعال شده و قابل استفاده می شوند. پس از فعال شدن قابلیت ها که با پر رنگ شدن آنها مشخص می شود با انتخاب قابلیت مربوطه و کلیک در نقطه ای بروی نقشه، آثار قابلیت را در منطقه مورد نظر خواهید دید.

بارانی از سنگ به محدوده تعیین شده پرتاب میشود.

یک گروه شوالیه در محدوده تعیین شده ظاهر میشوند.

این گزینه مقداری نامشخص و بصورت تصادفی به طلای خزانه شما می افزاید.

یک گروه از سربازان گرزدار در محدوده تعیین شده ظاهر میشوند.

یک گروه سربازمتخصص در محدوده تعیین شده ظاهر میشوند.

با استفاده از این گزینه یک گروه نیزه دار در محدوده تعیین شده ظاهر میشوند.

این گزینه باعث بهبودی سلامتی گروه مشخص شده میشود.

مقدار زیادی تیر به محدوده تعیین شده پرتاب میشود.