1. خانه
  2. مستندات
  3. Rome Total War
  4. نیروهای مصر – پیاده نظام

نیروهای مصر – پیاده نظام

 

۱- Peasants
گزینه مناسب برای زمانیست که منابع مالی زیادی ندارید. دارای تجهیزات کم و آموزشهای سطح پایینی می باشند و تنها مزیت آنها در پنهان شدنشان است.

۲- Skirimishers
نیروهای سبک پیاده که قدرت پرتاب نیزه های سبک و دور برد قبل از شروع نبرد را دارند. آنها با حمله به بعضی از واحدهای دشمن باعث انحراف در مسیرشان می شوند. قابلیت نبرد تن به تن ندارند.

۳- Slingers
فلاخن اندازان وظیفه ای شبیه کمانداران را بر عهده دارند. به نسبت سریعتر از کمانداران بوده و در مقابل هر نوع نبرد تن به تن آسیب پذیرند و هزینه ساخت کمی دارند.

۴- Bowman
کمانداران پیاده که با توجه به هزینه کم برای ساخت انتخاب خوبی جهت آغاز نبردها بوده اند. به دلیل نداشتن تجهیزات و آسیب پذیر بودن در برابر حملات باید از آنها در پشت میدان های نبرد استفاده نمود.

۵- Pharaohs Bowman
کمانداران فرعون که جزو نیروهای ویژه کماندار در سپاه مصر می باشند آنها از تیرهای خاصی استفاده می کنند که دشمن را بلافاصله از پای در می آورد و هزینه ساخت نسبتاً بالایی نیز دارند.

۶- Nubian Spearman
نیزه داران حبشی که مناسبترین انتخاب برای مواضع دفاعی می باشند بهتر است از آنها در برابر نیروهای کارآزموده دشمن استفاده نشود چون بلافاصله از پای درخواهند آمد هزینه ساختشان نیز نسبتاً زیاد است.

۷- Nile Spearman
نیزه داران نیل که دارای قدرت بیشتری نسبت به همتایان حبشی خود هستند. هزینه تهیه و تعلیم مناسبی داشته و بهتر است در مقابل سواره نظام از آنها استفاده شود. به دلیل نداشتن شمشیر در نبردهای تن به تن ضعیف می باشند.

۸- Pharaohs Guards
این نیروها که با نام گارد فرعون شناخته می شوند جزو جنگجویان تراز اول سپاه مصر بوده و دارای توانایی های ویژه ای هستند. هزینه تهیه و تعلیم نسبتاً بالایی داشته و برای پیشروی در خطوط دفاعی دشمن انتخاب خوبی می باشند.

۹- Desert Axemen
تبزرین داران مصری که سرعت حرکتشان کند بوده ولی به خاطر هزینه پایین ساخت می توان از آنها برای ایجاد یک صف در مقابل پیاده نظام دشمن استفاده کرد.